A gazdasági társaságok működéséhez kapcsolódóan az alábbi szolgáltatásokkal állunk kedves Ügyfeleink rendelkezésére cégügyeik gyors és rugalmas intézése érdekében:
Cégalapítás, változásbejegyzés
- elkészítjük a cégalapításhoz (módosításhoz) szükséges valamennyi dokumentumot (névfoglalási kérelem, alapító okiratok és módosításaik, jegyzőkönyvek, aláírás-minták, nyilatkozatok stb.)
- üzletrész, részvény, társasági részesedés adásvételére vonatkozó szerződés elkészítése
- elkészítjük a társaság működése során szükséges – esetenként kötelezően megtartandó – társasági eseményekről (taggyűlés, tagok gyűlése, közgyűlés) a jegyzőkönyveket, valamint az ahhoz kapcsolódó egyéb jogi dokumentációkat
Társaságok átalakulásának, megszüntetésének ügyintézése
- fentiekkel összefüggésben ellátjuk Ügyfeleink képviseletét a cégbírósági, illetőleg hatóságok előtti eljárásban.
Székhelyszolgáltatás
A cég és egy irodai szolgáltatást nyújtó szervezet között létrejött megbízási szerződés alapján a cég a iroda címét regisztráltathatja saját székhelyeként. A szolgáltatást nyújtó vállalja a cégiratok elkülönített őrzését, valamint biztosítja a cég részére érkező postai küldemények átvételét és továbbítását.
Könyvviteli tanácsadás
Ügyvédi Irodánk a partner könyvelőiroda révén adózási és könyvelési szaktanácsadásban is Ügyfelei rendelkezésére áll.
Online hozzáférés
Az online céginformációs rendszerből elektronikus közokirati formában és egyszerű okirat formájában lekérdezhetőek a cégkivonat, cégmásolat, cégbizonyítvány és névjegy kiadmányok. A Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálattól kérhető kiadmányok, illetve szolgáltatások:
- Névjegy
- Nyilvános cégadatok kivonata
- Nyilvános cégadatok másolata
- Nyilvános cégadatok bizonyítványa
- Cégbetekintés
- Cégirat
- Névlista
- Közzétételi közlemény
- Mérleg és Eredménykimutatás
- Cégfigyelés